1 dag op het Service Center met Sietze
"Een yes-gevoel als de klant op weg geholpen wordt"

1 dag op het Service Center met Sietze

IT-problemen die de bedrijfsvoering plat leggen, het gebeurt helaas wel eens. Sietze vindt het de uitdaging om die issues zo snel mogelijk op te lossen en de klant zo goed mogelijk te begeleiden in het proces. Kan Sietze het probleem niet oplossen, dan weten zijn collega’s het wel. Want kennis delen met honderd mensen gaat nu eenmaal makkelijker dan met tien.

Sietze van de Schoor, Coordinator Service Center

‘Het gaafste is als een project wordt afgerond, de software zonder problemen live gaat en op het service center alles goed klaar staat. Het gevoel van dat je weet: we kennen de klant, de documentatie is in orde en de processen lopen. Het is belangrijk dat dit goed geregeld is, bij Ictivity streven we naar een zo hoog mogelijk oplospercentage’.

Single-point-of-contact

Een ander yes-gevoel is zorgen dat de klant goed op weg geholpen wordt. En dan geldt wel – en dat is minder leuk voor de klant – hoe groter het probleem, hoe groter mijn uitdaging. Het oplossen van problemen op het level dat de bedrijfsvoering wordt aangetast, geven me de meeste voldoening. Bijvoorbeeld voor een productiebedrijf, Ictivity werkt voor broodbakkers tot staalmakers. Wij zijn het single-point-of-contact, houden het contact met de engineer van Ictivity en eventueel de leverancier en we bewaken de voortgang. Als het probleem wordt opgelost en het proces is goed verlopen, dat is een ontzettend gaaf gevoel.

Kennisuitwisseling tussen collega’s

Elke ochtend kijk ik eerst welke tickets met prioriteit moeten worden opgelost. Met die klanten neem ik contact op. Kan ik het probleem zelf oplossen, is dat mooi meegenomen. Als ik er zelf niet uitkom, dan neem ik contact op met een collega. Ik denk dat ik elk probleem van de klant kan oplossen. Want als ik het niet weet, dan weet één van mijn collega’s het wel. Bij Ictivity ben je echt onderdeel van de club. Via kennissessies en onderling telefooncontact wordt veel kennis tussen collega’s uitgewisseld. En om de klant steeds beter te kunnen helpen, werkt Ictivity met oplosgroepen, waarin consultants samen veelvoorkomende klantsituaties identificeren en daar oplossingen voor proberen te vinden.

Van alle Managed Services die Ictivity verkoopt, weet ik wel wat. In elk geval genoeg om te bepalen wat het probleem is, hoe groot het probleem is en of ik het snel kan oplossen. Dat is heel gaaf. Als je denkt, met deze technologie wil ik verder, dan kan dat hier. Omdat het bedrijf snel groeit, kun je meegroeien. En je hebt invloed op de groei. Je mening telt. Als je een oplossing hebt voor een probleem, dan kun je die geven. Dit is zeker geen logge organisatie.’

Wil je meer weten over het uitbesteden van IT? Lees dan ook onze whitepaper.

We zoeken nog nieuwe collega's binnen het team van Sietze. Check de mogelijkheid voor de vacature Senior Systeembeheerder Managed Services

08/01/2014
 dagen in dienst bij Ictivity
30 telefoontjes per dag
Favoriete vervoersmiddel
0 onopgeloste klantproblemen
Deel deze pagina

Onze ICT vacatures

Ben jij een ervaren ICT'er en wil je graag werken met de nieuwste technieken binnen verschillende klantomgevingen? Dan is dit de uitdaging voor jou!  
inEindhoven / Vianen
Het werken aan verschillende projecten is voor jou als ervaren ICT'er de uitdaging die jij zoekt; als ervaren IT Project Engineer draag je bij aan een continue verbetering van de IT performance van onze klanten!
inEindhoven / Vianen
Als ervaren System Adminstrator krijg je kans om de volledige technische infrastructuur en het serverpark van onze klanten te beheren vanuit ons service center! Ook neem je deel aan / initieer je verbetertrajecten en adviseer je de business over IT oplossingen.
inEindhoven
Ictivity gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.